Afacerea mea este foarte mică, doar eu și doi angajați, iar produsul nostru nu poate fi vândut online. Chiar am nevoie de un site web?
Asta este o întrebare bună. De fapt, este una dintre cele mai importante și mai frecvente întrebări din era afacerii digitale.
Deci, afacerea dvs. ar trebui să aibă un site web, chiar dacă afacerea dvs. este mică și vinde produse sau servicii pe care nu credeți că le pot vinde online? Dacă aveți o afacere, ar trebui să aveți un site web.
De asemenea, nu vă grăbiți să renunțați la produsul dvs. ca unul care nu poate fi vândut online. În zilele noastre, există foarte puține lucruri care nu pot fi vândute pe internet. Peste 20 de milioane de cumpărători sunt acum online, achiziționând totul, de la cărți la computere, la mașini, la proprietăți imobiliare, la avioane cu reacție, la gaze naturale, după cum vă spuneți. Dacă vă puteți imagina, cineva își va da seama cum să-l vândă online.
Permiteți-mi să clarific un punct: nu spun că ar trebui să vă depuneți toate eforturile pentru a vă vinde produsele pe internet, deși, dacă produsul dvs. se pretează la vânzări online ușoare, cu siguranță ar trebui să îl luați în considerare. Ideea care trebuie menționată aici este că ar trebui să aveți cel puțin o prezență pe web, astfel încât clienții, angajații potențiali, partenerii de afaceri și poate chiar investitorii să poată afla rapid și ușor mai multe despre afacerea dvs. și despre produsele sau serviciile pe care le aveți a oferi.
Acestea fiind spuse, nu este suficient să aveți doar un site web. Trebuie să aveți un site cu aspect profesional dacă doriți să fiți luat în serios. Deoarece mulți consumatori caută acum informații online înainte de a face o achiziție la un magazin de cărămidă, site-ul dvs. poate fi prima șansă pe care o aveți să faceți o impresie bună asupra unui potențial cumpărător. Dacă site-ul dvs. pare că a fost proiectat de un butoi de maimuțe daltoniste, șansa de a face o primă impresie bună se va pierde.
De asemenea, menționați că a dvs. este o operațiune mică, dar când vine vorba de a beneficia de un site web, dimensiunea nu contează. Nu-mi pasă dacă ești un show individual sau un gigant corporativ de 10.000 de angajați; dacă nu aveți un site web, pierdeți afaceri cu alte companii care au.
Site-ul dvs. web este o parte importantă a afacerii dvs. Asigurați-vă că îl tratați ca atare.